19 Temmuz 2013 Cuma

İşe Giderken Makyaj Halleri #2

Merhaba,
(Bloglovinden takibe almayı unutmayın lütfen TIK TIK)

Bu gün işe giderken yaptığım makyajımsı şeyden bir kaç kare :)
Görüntü i-phonedan olduğundan net değil maalesef kusura bakmayın lütfen :)



Bu makyaj için kullanılan malzemeler;
Rimmel London Match Perfection Fondöten (eklips sünger ile uyguladım)
Essence All About Matt Pudra
Emily siyah göz kalemi
Avon Pink Sunrise isimli nude ruju
Maybelline Mascara
Pastel pembe allık


Eveeeet hepsi bu kadar kapatıcı vs sürmedim biraz sürsem iyi olurmuş gerçi ...
Siz işe giderken en çok hangi renkleri tercih ediyorsunuz, yorumlarınızı bekliyorum.
Sevgiler, Hazel.

24 yorum :

  1. Bu ne güzelliik?Gözlere bayıldım!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler birde bozuk olmasalardı iyi olurdu :) neyse şükür yinede ..

      Sil
  2. Tamamiyle natürel olmuş.. Gözlerinizi de siyah renk ile belirginleştirmeniz özellikle çok güzel.. Ama zaten gözleriniz çok çok güzel..:))
    Selam ve sevgilerimle..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında sadece üst kısma siyah sürerim alt üst yapınca siyah bende gözlerimi küçültüyor beğenmenize sevimdim:)

      Sil
  3. sana çok yakışmış esmerlik de ayrı bi güzellik :))
    benim bloğuma da beklerim :))
    http://piiboutique.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bloğuna hemen gittim :) çok güzel vaktim olduğunca tüm yazılarını okuyacağım :)

      Sil
  4. Küçük bir hatırlatma bloglovinden takibe almayı unutmayınl ütfen :)

    YanıtlaSil
  5. Baya güzel olmuş makyajın :) zaten kendin de çok güzelsin yakışmış haliyle :)

    YanıtlaSil
  6. Oyy yesinler senin makyajını nasıl güzel bakmışsın sen öyle kujum :!!(;

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) ayy hiç beceremem poz vermeyi .. 50 kere çektim sanırım :))

      Sil
  7. çok tatlı birisin sıcak bir enerji veriyorsyn sabah sabah yüzünü görmekte pek iyi geldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ne güzel bir yorum bu çok mutlu oldum genelde soğuk olduğumu söylerler :)

      Sil
  8. Bence makyaja bile ihtiyacınız yok :) gözlerinize bayıldım nazar değicek valla :) Banda beklerim gizzgiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkürler daha nazar değmez 4.75 miyopum ne olsun :)
      Bu arada bende Eskişehir'liyim bloğuna da uğradım :)

      Sil
    2. Aaa çok sevindim eskişehirli bloggerları görünce çok seviniyorum :)

      Sil
    3. Bende :) o yüzden haber veriyim dedim sana :))

      Sil
  9. Bu ne güzellik yahu !!!
    Maşallah tütütüt :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkür derim senin güzelliğin demeyin böleee utandırmayın beni :)

      Sil
  10. Masallah canım :) Makyaj da cok yakısmıs. Ruja bayıldımmmm :)

    YanıtlaSil
  11. sizden bunu duymak ne güzel :) bende sizi çok beğeniyorum :)

    YanıtlaSil
  12. Merhaba çok güzel olmuşsunuz :) nasılda doğru söylemişler güzele ne yakışmaz diye :D bloğunu ve bloglovinden takipteyim banada beklerim :))
    http://tozpembesayfalar.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie