16 Temmuz 2013 Salı

Taliajoy huzur içinde uyu ...


Minik kız huzur içinde uyu....

9 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. bütün sosyal medya da var ... bir kaç yabancı haberde okudum netten keşke doğru olmasaydı... çok tatlı bıcır bıcırdı...

      Sil
    2. evet çok sıkı takipçisiydim ya.. çok üzüldüm gerçekten senin bloğunda duydum ilk.. :(

      Sil
    3. http://www.myfoxphilly.com/story/22855048/honorary-cover-girl-loses-her-battle-with-cancer buradan okudum

      Sil
  2. Ben görüyordum ama izleyemiyordum hem neden ölmüş :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neuroblastoma diye çocuklarda görülen otonom sinir sistemi tümörü ve son zamanlarında da ortaya çıkan leukaemia yani beyaz kan hücrelerinde görülen kanser.. zavallı kız Allah kimseye böyle acı göstermesin..

      Sil
  3. Allah rahmet eylesin :( Ellen Degeneres i ilerken taimistim ilk.. Mekanı cennet olsun insallah :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Youtube da ben takip ediyordum. Ellen Degeneres'in programında da gördüğümde iyiydi yine hastaydı tabii ama.. bi gün varsın bi gün yoksun ...

      Sil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie