10 Temmuz 2013 Çarşamba

www.cloud10beauty.com ÜYELİK ve ALIŞVERİŞ

Merhaba,


Bu gün dayanamayıp en sonunda Cloud10beauty'den ilk alışverişimi gerçekleştirdim. İlk kez yurt dışından alışveriş yaptım ve gerçekten de çok kolay oldu. Bu yazıda resimli olarak anlatmaya çalışacağım. Ürünler gelince de mutlaka neler aldığımı sizlerle paylaşırım :)

Evet, öncelikle http://www.cloud10beauty.com sitesine üye olmamız gerekiyor.
(Aramızda bilmeyenler olabilir diye resimli anlatmaya karar verdim) 
Kırmızı kutucuklardan takip edebilirsiniz ...








Devam edelim isim vs yazmamız gerekiyor..









İşte olduuuu. Üye olduk artık ne istersen alabiliriz tabiki çok fazla limitleri zorlamayın çok da 
€ 50 geçmeyin :)
Alışveriş için ise aşağıdaki uygulamayı takip edelim.



Şimdi ister makyaj bölümünden ister saç bakım neyle ilgili ürün almak istiyorsanız ona tıklayın.





















Tüm bu işlemleri yapmadan önce internet bankacılığı yada müşteri hizmetlerini arayarak sistemde hangi cep telefon numaranızın olduğunu öğrenin ki şifre oraya gönderileceğinden sorun yaşamayın. En son sayfada ki işlemlerde çok zaman harcarsanız sistem bir süre sonra size atabilir dikkat edin.

Bu işlemlerden sonra size bir mail gelecek ve orada sipariş numaranız yer alacak. Gelen maili ürünler elinize ulaşıncaya kadar silmeyin ki ne olur ne olmaz.

Eveet işte bu kadar, ben bunları yaptım örnek olması açısından yaptığım işlemleri göstermek istedim ancak herhangi bir sorun yaşamanız durumunda sorumluluk kabul etmiyorum :)


Umarım ürünlerim elime ulaşır bir sorun yaşamam.
Umarım açıklayıcı bir yazı olmuştur. 
Sorularınız olursa aşağıya yorum bırakmayı unutmayın lütfen...
Sevgiler, Hazel.

2 yorum :

  1. Hazrl seni mimledim bloguma gel lütfen
    http://nypdsena.blogspot.com/2013/07/ben-kimim-mim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy çok sevindim hemen ziyaret ediyorum bloğunu :)

      Sil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie