13 Ağustos 2013 Salı

Tatilde Neler Yapıldı? Part 1 Kemer Öncesi

Merhabalar,
Yıllık izin bir rüzgar gibi geldi geçti ama nasıl geçti şimdi sizlerle paylaşma zamanı….
Daha önce de söylediğim gibi en yakın arkadaşlarımız Duhan ve Şima ile (bol bol aşağıdaki foto ve videolarda göreceksiniz) tatil yollarına düştük…

Otele girişimiz pazartesi günü öğlendi biz yola cumartesiden koyulduk ilk önce hem benim ve eşimin okuduğu hem de eşimin annesinin memleketi olan Isparta’ya uğradık. Ben arabaya biner binmez uyuyan bir tip olduğumdan arkaya bir güzel kuruldum Duhan’da öne geçti hem Ozan’nın araç kullanırken uyanık kalmasını sağladı hem de bizde kızlar arkada benim uyamadığım zamanlarda çene çaldık …
Tatil yazımı 2 parça halinde yayınlamaya karar verdim şimdi ilk part Kemer öncesi daha sonrada 2.part Kemer olarak gelecek…
Videoların bazılarında arabadan çekim yaptığım için çok fazla rüzgar sesi çıkmış o yüzden elli saat editleme programıyla uğraşarak bir şeyler yapmaya çalıştım umarım sıkılmazsınız ..

Yola çıkmadan önce PS oynanmadan olmazdı !
Ayyy  fotoya bir kez daha baktım da oda ne dağınık :)



Ellerden belli mi ne çaldığı yolların olmazsa olmazı Ankara havaları en  meşhuru Ankara’nın bağları büklüm büklüm yollaarıııııııı haydi hep beraber :)


Arkada biz, taktığım gözlükte kafam kadar plajda çizilmesin diye bunu almıştım yanıma  :)


Haydi fotoğraf gülümseyiiiiiiin, tanıştırayım Şima ve Duhan 


Haydi kollara gel kollaraaa  hey maşallah halterci mübarek / şu an diyetteyim :(
Ozan’da saçlarını kestirdi daha iyi oldu  :)



Eğirdir’e giderken yol üstünde ki gölette durup çayımızı içtik … 

Heyyyy Özgürlük !


Çayı içtik parasını verelim de haydi yola devam edelim

Ozan'ın kuzeni artık benimde kuzenim tabi ki Elif'in balkonunda bir poz ...


Aşağıdaki fotoğraf Eğirdir’e kuşbakışı bakabileceğiniz ve sacda gözlemenizi yiyebileceğiniz tüm Eğirdir’i ayaklar altına alan müthiş bir seyir terası…


Karşımıza çıkan bu tatlı sevimli kedicik de bize poz vermeden edemedi …


O kadar dedim kuşbaşı Eğirdir diye bir foto göstermeden olmaz ( evet kuşbaşı dedim Elif Isparta’ya gittiğimiz gün niyetliydi çok acıkmış olmalı ki kuşbakışı diyeceğine ilk önce Eğirdir’e kuşbaşı bakarız dedi sonra da iftara kaç dakika var diye sorduğumda 30 dakika diyeceğine 30 gün var dedi aramızda esprisi olduğu için bende açıklamak istedim)


Isparta'ya geri döndüğümüzde akşam dışarı çıktık. Ben 2009 mezunuyum şimdi gördüğümle o zaman ki bir değil her yer değişmiş herkes değişmiş....
Güzel güzel yerler açılmış biri de Soulmate cafe.


Bu foto Soulmate Cafe facebook sayfasından alınmıştır.

Aşağıda küçük dana Hazel’i görebilirsiniz yaa acil zayıflamam gerek (kendime dip not!)
Ozan'da bu saçla töbeee  töbeee :) neyse söylemeyeyim en iyisi :)



Sabah oldu artık ayrılık vakti günlerden pazartesi biz otelimize doğru yola çıkarken Elif işe Mehmet’te yuvaya doğru gidiyor. Ozan’da çorap giydirmede sabrını zorluyor  :)

Fotoğraflar bu kadar ama videoyla devam ediyoruz.
Bu videoları i phone’u dik tutarak çekmişim şimdiden özür diliyorum…
İyi seyirler.
Sevgiler, Hazel.





Twitter takibi için : ozihazi
Instegram takibi için : hazioz

8 yorum :

  1. Baya eğlenmişsiniz:)bende gitmek istiyorum:)Fotoğrafları görünce içime gezme isteği doğdu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hep gezelim görelim hiç çalışmayalım :)

      Sil
  2. ne güzel eğlenmişsin sen :) ama diyeti bozma bir daha kızarım :// bana bak 63 den 57 oldum :))) spor ve diyet hazel, kola yok )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kız bana belki o zaman bozmam :) yaaaa ciddimisin iyi vermişsin evet kolayı son günlerde zero yada light olarak içiyorum ama komple bırakmam lazım haklısın :))

      Sil
  3. cok guzel Hazel. her zaman gezmelerde.fotolar da cok seker. ben malesef pek fotoraf falan cekemedim aslinda var ama begenmedigim icin bloga koymadim.yaramaz kizim beni cok huzursuz etti.gelecek seneye artik.bende kilo aldim halterci demissin ya cok guldum.shu an oyleyim.kollara taktim.A yrica coook guzelsin MASALLAH

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bizde henüz çocuk yok tahmin edebiliyorum zor oluyordur :) Walla haltercide yoktur o kol :)

      Sil
  4. Yerim ya ne tatlısınıız :)
    kendine haksızlık ediyorsun bence çok tatlısın.Laf edip durmaa! :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evlilik yaradı bize ikimizde 10ar kilo aldık verirsek süper olacak ama 24 ağustosa diyetisyenden randevu aldım bakalım :)

      Sil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie