16 Eylül 2013 Pazartesi

Evde Yalnızken Neler Yaparsınız ?

Merhabalar,

Bir mim gidiyor bir mim geliyor sıradaki ise “Evde Yalnızken Neler Yaparsınız ?”

Beni mimleyen arkadaşımız Eda’nın Dünyası bloğunun sahibesi Eda’nın mimi için TIK TIK J

Hafta için çalıştığım için evde bir başıma olduğum zamanlar sadece cumartesi günleri saat 14.00’e kadar olan zaman çünkü o zamanda eşim işten geliyor…


Hem iş hem de evde çalışan bir bayan olarak hepinizin yaptığı şeyleri yapıyorum kısaca özetlemek gerekirse aşağıdaki fotoğraflar her şeyi anlatacaktır!










Temizlik sırasında müzik dinlediğimi söylememe gerek yok sanırım J

Geri kalan zamanlarda ve özellikle yatmadan önce baş ucu kitaplarımı okumaya çalışırım o gün ne yaparsam yapayım çok da yorgun olsam 3 sayfada olsa kitabımı okurum..

Ben bir yabancı dizi delisiyim izlediğim diziler genellikle bilim kurgu, gizem, korku, komedi vs aşk içerikli dizleri sevmem çok sıkıcı geliyor! Uzun uzun bakışmaların olmadığı insanları aptal yerine koymadıkları için yabancı dizileri tercih ediyorum bir tek Yalan Dünya’yı izliyorum Muhteşem Yüzyıl’a da sadece yarım saat dayanabiliyorum J

Boş zamanlarım böyle geçiyor çok da farklı şeyler değil siz neler yapıyorsunuz aşağıya yorum olarak bırakırsanız sevinirim J

Sevgiler, Hazel


5 yorum :

  1. Çok güzel bir mim olmuş.. Ah çalışan hanımların ev işlerini yetiştirme derdi.. Artık evdeyim emekli olduktan sonra azaldı telaşım benim..:))
    Çok selam ve sevgiler..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emekli olmam için sanırıııııım 35-40 yıl daha çalışmam gerekiyor :((

      Sil
  2. Bende öyle ne olursa olsun o başucu kıtabı 3 sayfada olsa hergun okuyorum :) güzel yazın ıcın tşkler sevgiler :*

    YanıtlaSil
  3. aynen senın yaptıklarını yapıyoruz tatlım ev hanımı olmak zor.

    YanıtlaSil
  4. 3 yaş oğlandan fırsat bulabilirsem yabancı dizi izlerim ben de. CSI LV-NY, House MD, Hero, Supernatural, walking dead.. şu sıralar lie to me :) ve bu dizileri izledikçe bu ülkede herşeyde olduğu gibi nasıl salak yerine konduğumuzu daha da anlıyorum :)

    YanıtlaSil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie