11 Eylül 2013 Çarşamba

Mim Sırası Bende Hanıııııım 'Kozmetik - Bakım - Güzellik - Formda Kalma'

Merhabalar,
Yeni bir mim var çoğunuz ya yaptı ya da okudu 

Sevgili renklimasallarim.blogspot.com’un sahibesi beni de unutmamış mimleyivermiş. Kendisinin renkli dünyasına katılmak için burayı tıklamanız yeterli olacak…

Kozmetik - Bakım - Güzellik - Formda Kalma


İşte sorular işte benim cevaplarım 

Blogunuzun Adı ve Linki
Hazioz
hazioz.blogspot.com

Ne Kadar Süredir Blog Yazıyorsunuz?
17 Mart 2013’te aranıza katıldım

Kilo Problemi Yaşadığınız Zamanlar Oldu mu?
Ahh ahh üniversiteden mezun olana kadar formum taş gibiydi J şaka bir yana yerdim yerdim hiç kilo almazdım ne olduysa üniversite bitti söz, nişan ve evlilik derken 3 yılda 11-12 kilo aldım 

Formda Kalmak İçin Nasıl Bir Yöntem Uyguluyorsunuz?
Şu anda diyetisyene gidiyorum (1 aydır) önümüzdeki yıl ailemize yeni bir birey katmak istediğimiz için ilk önce var olan fazla kiloyu verip hamilelik döneminde de diyetisyene gitmeyi düşünüyorum… 
Bir de suyu su olarak içince midem bulanıyor içine mutlaka bir şeyler katarak içmeyi severim, günde en az 2 bardak yeşil çay içerim.
Artık akşamları işten gelince yürüyüşe de çıkacağız ( 1 aydır diyoruz bunu burada da söyleyeyim de bilinç altıma işlesin J )

Hayatınızın Bir Döneminde Hiç Zayıflama Hapı v.b. Destek Ürünleri Kullandınız Mı?
Hayır aslında kullanmak istedim ama haberlerde gördük hepimiz sizde hatırlarsınız ölenler oldu...

Güzelliğinizle İlgili Düzenli Uyguladığınız Bakım Kürleri Var mı? 
Bakım kürüm yok her duyduğumu da uygulamam.
Eve gelince mutlaka makyajımı silerim sonra da krem tonik oldu bitti J

Vazgeçmeyeceğiniz Kozmetik Ürünleri?
Rimelsiz yapamam 

Bu mimde yapmak isteyen herkese gelsin bloğunuz olmasına gerek yok yorum kısmına cevapları yazarsanız okumaktan mutluluk duyarımJ

Sevgiler, Hazel


11 yorum :

  1. cok guzel Hazelcim.bu arada benim mimi de unutma:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) unutur muyum hazır ancak bir iki gün içinde yayınlayacağım

      Sil
  2. 'Oldu bitti' haha bayildim bu cevaba :D
    Fazlaliktan kacilmali..
    Sevgielr canim :)

    belleeamie.blogspot.co.uk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bloğuna uğradım çok güzel bol bol keyifle okuyacağım :)

      Sil
  3. Bana kalırsa kilon ideal ve güzel yüzüne yakışıyor, ailenize katmak isteyeceğiniz yeni bir birey fikri ve o gelmeden hazırlığınız ne hoş:) Makyajı temizlemeden uyumanda çok iyi. Ayrıca ince düşüncen ve link için de çok teşekkür ederim, keyifle okudum.

    YanıtlaSil
  4. :) Yok tatlım değil yağ oranım çok fazlaymış :( ye ye ye otur otur şişmişim :)
    Ne demek canım benim bende senin yazını keyifle okudum :)

    YanıtlaSil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie