18 Aralık 2013 Çarşamba

Google + Izleyici Butonu Eklemek

Merhabalar,

Takibinde olduğum bir çok blog izleyici takip sistemlerini göremediklerinden bahsediyor bende henüz bir sıkıntı yok ama olacağı için hemen g+ ya geçtim.
Aşağıda hangi gadget’i ekleyeceğinizi gösterdim umarım faydalı olur.

google plus butonu, hazioz




Gadget ekleme; 
google plus rozeti eklemek,

 Buda Google profiliniz görünüş şekli (bu kısımla ilgili ayarları Google+ ‘dan yapabilirsiniz)

google plus rozeti ekleme, google badge


google plus rozeti

Takipleri artık bu butondan izlediklerimi seçerek yada kendimize ait sekmeler oluşturarak yapacağız  veya bloglovinden takibe alacağız.
google gadget ekleme


İşte böyle görünecek

google cevreler ekle butonu

Bloglovin hesabım ve bana diğer ulaşabileceğiniz yerler için TIK TIK
Sayfanın üst kısmında g+ dan takip etmeyi sakın unutmayın :)

Sevgiler, Hazel

3 yorum :

  1. Dün cinnet geçirdim Hazelciğim. Rezillik diz boyuydu..
    Üstelik G+ kullanmayı bilmiyorum ve kullanmak da istemiyorum.
    Bugün düzelmiş ama bu dediğin olayı yapmam gerekecek sanırım her ne kadar G+ yı sevmesem de..
    Çook teşekkürler..:))

    YanıtlaSil
  2. Aynen bende sorun olmamasına rağmen geçiş yaptım çünkü ilerleyen günlerde sorun olacaktı :)

    YanıtlaSil
  3. ben bu gün bakmadim ama dún kaldirilmishti.g+ seviyorum ben seni zaten eklemishtim.bloglovindeyim ama ben sizleri follow yapamiyorum.çunki kayd olurken zorluk çikiyor.

    YanıtlaSil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie