14 Ocak 2014 Salı

Blog Deposu - Farklı Blogları Keşfedin


Merhaba sevgili Blog Yazarı arkadaşlar.! Blog Deposu "Blog Yarışması 2014" ile karşınızdayız. 

Bu ödüllü blog yarışmasında ödül olarak 1.400 den fazla blog yazarının paylaşımda bulunduğu Blog Yayınları ana sayfasında tam 1 yıl boyunca sitelerine doğrudan link verilecektir. Yarışmada dereceye giren ilk 6 blog bu ödülü kazanacaktır. Ayrıca yarışmaya katılan tüm blogları yan taraftaki "Bloglardan Son Yayınlar" alanına ekliyoruz..
Yarışma oylaması adaylar belli olduktan sonra siteye eklenecek oylama scripti ile yapılacak ve her ip adresinden 1 defa oy kullanabilme şansı olacaktır.

Yarışmaya katılmak isteyen arkadaşlar: "Blog Deposu Blog Yarışması 2014 Başlıyor" konu başlığı altında blog sayfalarında paylaşımda bulunmaları ve sonrasında paylaşım linkini alttaki yorum alanından bildirmeleri yeterli olacaktır sevgiler...
Herkese bol şans...

*İlgili yazı buradan alıntıdır.

2 yorum :

  1. Sizde paylaşım yapmışsınız ama paylaşım linkini bildirmeyi unutmuşsunuz o yüzden sizi ekleyememişiz şimdi sitenizi ziyaret ettim ve gördüm F grubuna ekledim sizide.! F grubuna tıkladıktan sonra isminiz birkaç saniye içinde belirir oy kullanabilirsiniz sevgiler (Blog Deposu)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler yazmıştım diye hatırlıyordum ancak unutmuşum demekki :)

      Sil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie