20 Ocak 2014 Pazartesi

Görseller Icin SEO Uygulaması Nedir?

Merhabalar,

Pazartesi SEO dersimize hoş geldiniz. Şimdi ilk iş SEO uyumlu blog oluşturmak nedir, indexleme nasıl yapılır, site haritası nedir nasıl eklenir bunları kendi bildiğimce sizlere açıklamaya gayret ettim. Aaaa bunlar ne ben yapmadım bilmiyorum diyorsanız başlıklarına tıklamanız yeterli.

Geçelim bugünkü Görseller icin SEO Uygulaması konumuza aslında aklımda bambaşka ve çok önemli bir konu var ama artık onu haftaya göstermek istiyorum çünkü yetiştiremedim J
Blog postlarımızda yada Türkçe'sini söyleyelim yazılarımızda bir çok konuyu anlatmada hepimiz bir görsel yerleştiriyoruz. Sonra birkaç yazı sonra bir iki görsel daha vs vs… Bu görselleri ya kendimiz çekiyoruz yada Google amcadan alıntı yaparak bloğumuza koyuyoruz değil mi? Görsellere de o anki ruh halimize göre  bir sürü isim veriyoruz 56209, taWRTA, kahve1 vs vs gibi hı??

Tamam artık böyle yapmıyoruz J artık ne görseli koyacaksak öncelikle güzelce bir isim buluyoruz J
Çünkü arama motor botları blog yazılarınızı tararken resimleri göremez bulmaz, bulacağı tek şey ekleyeceğiniz taglerdir ancak bu şekilde resminizi tanırlar ve indexlerler.

blog görsel


Bu uygulamayı Blog yazılarınız yazdığınız yayın kısmında bulunan HTML kısmından yapabileceğimiz gibi birde daha kolay yoldan yapabiliriz. HTML kısmına şu an girmeyelim kafamız karışmasın, bizim yöntemimiz çok kolay nasıl mı aşağıda ki resimleri takip edelim…

Aşağıya gördüğümüz görseli normal ekliyoruz. Daha sonra resmin üzerine gelip tıklayınca aşağıdaki gibi görünüyor.
Buradan özelliklere giriyoruz. Ve fotoğrafa isim giriyoruz bu ismi ne kadar doğru seçerseniz arama motoruna o kelimeler girildiğinde sizin görseliniz de direk çıkacaktır ve Google amca sitenizde ki bu görselin ne olduğunu anlayacaktır.
seo uyumlu görsel





Google amca görselinizi indexledikten sonra Google arama yapan herhangi biri sizin resminize ulaşacaktır ordanda bloğunuza….

 Evet Görsel Seo Uygulamamız bu şekildeydi  umarım açıklayıcı olmuştur.
Bir sonraki uygulama da görüşmek üzere,

Bu arada eğer hala blogdeposu adresinde bloğuma oy vermediyseniz önce hemen oraya ışınlanalım J
Oylamaya için TIK TIK
Yarışma ismim: hazioz


Sevgiler, Hazel

7 yorum :

  1. du bak ne dicem.

    değmesin yağlı boya arkadaşımız var (sevgi), blog sıkıntılarını hep ona yönlendiriyodum herkesi ona yolluyodum. bundan sona bi de sana yolluycam iştee. yardım edersin di mii.

    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Yardımcı olmaya çalışırım ama bende çok şey bilmiyorum eğitimim yok bu konularda sadece kendi bloğumu oluştururken yaptığım araştırdığım konuları yazıyorum :)

      Sil
  2. tımıms kolay bişileri sana yönlendirim o zaman bana neee.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) iyi hadi tamam ağlama gönder banada :P

      Sil
  3. Eline sağlık canım. Uygun dille anlatmışsın, anladım :)
    Emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Seo nedir ve Seo gorselleri ile ilgili yazınızı guzel ve akıcı bir dil ile anlatım yapmışsınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, yararlı bulmanıza sevindim.

      Sil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie