22 Ocak 2014 Çarşamba

Kışa Dair Favorilerim


Merhabalar,
Mimim geldi gene J Mimleri seviyorum takibinde olduğum bloglar genellikle ürün tanıtımları yapıyorlar gerçi son zamanlarda gerçekten değişik tarzda blogları tanıdım keşke daha önceden bulsaymışım onları ama olsun geç olsun güç olmasın J Ne diyordum hııh mimler takip ettiğim bloger arkadaşlarımızın özel yaşantılarından kesitler içerdiğinden daha bir eğlenceli oluyor.
Bu mimi bana ışınlayan Maşallah Tosunuma :) öpücükler gönderiyorum.
Kendisin bloğuna ulaşmak için tık tık bu arada instegramda mutlaka takibe alın çünkü tam bir hayvan aşığı kediler, köpekler Alllaa Allaahh :)



Görsel buradan alınmıştır.

1.     Kış deyince aklına ne geliyor?
Hala Eskişehir’de yaşıyor olsaydım kuru ayaz ve kar gelirdi ama İstanbul’da kar falan yok çok soğuk da değil ama sanırım kış deyince aklıma grip olmak geliyor.
Bu aralar salgın heee  dikkat edin sizde J

2.     Favori kış aksesuarın nedir?
Aksesuar insanı değilim ama atkı ve şallardan hoşlanırım

3.     Kahve mi Çay mı Salep mi?
Salep severim yapan olursa içerim ama oyun bozanlık yapıp hem çay hem kahve diyeceğim onların ikisi de benim bebeklerim J

4. Favori kış mumun ?
Mumları çok severim aldıklarımı da yakmaya kıyamam gidip de mesela hiç BBW’den mum almadım bana göre bir  muma 50 TL verilmez ama alanlara bir şey diyemem güle güle yaksınlar J

5. Kırmızı ruj mu? eye liner mı?
Dişlerimi sarı göstermeyen kırmızı ruju hala bulamadım o yüzden eyeliner kesinlikle...

6. En sevdiğin kırmızı ruj?
Bir tane hediye MAC rujum var Ruby Woo acayip mat ve kurudur kendileri çok nadir kullanıyorum en sevdiğim miiii başka kırmızı rujum yok ki J

7. En çok giydiğin kazak?
Defacto’dan yumuşacık renk renk kazak aldım 19.50 TL’ye bu aralar en çok onları giyiyorum

8. En son aldığın kazak?
LCW’den cırtlak pembe yumoş kazak

9. Çocukluğundan bir anını bizimle paylaş?
Milattan önce ben daha ilk okula giderken tatilde bacağıma deniz anası yapışmıştı hala kamçılarının izi var J

10. Favori kış ojen hangisi?
Oje insanı değilim o yüzden pas J

11. Kısa bot mu uzun bot mu?
Uzun ama doldu topuk, kısa botlar 1.60 olan selvi boyumu biraz kesiyorda J

12. Favori kış parfümün?
Hmmm parfümleri yaz kış gündüz yada gece ayırt etmediğim için favori parfümümü söyleyeyim tabisiiii de  *Guerlain Samsara
*Bu arada parfümlerimle ilgili yazım için tıktık 

13. Favori kış makyaj ürünün?
Böyle bir ayrım yapmadım bilmiyorum ki ne desem yalan olur boş yere günaha girmeyelim….

14. Favori kış cilt bakım ürünün 
Yaz kış vücut kremi çünkü ben çoook kuru ciltliyim

15. Kış mı Yaz mı?
Ben Mart doğumluyum yani kış çocuğuyum kışın kar yağsın, yağmurlar yağsın, sis insin, karanlık çöksün evimde olayım çok mutlu olurum tuhaf biriyim beeeeen sakın arkanıza bakmayın böööö


winteriscoming
Görsel buradan alınmıştır.

Eee ben alışmıştım sorular bu kadarmış yahuu. Bir mimin daha sonuna geldik yayında ve yapımda emeği geçen arkadaşlarıma teşekkürü bir borç bilirim efendim, yeni bir günde buluşmak dileğiyle her nerede yaşıyor ve yaşatılıyorsanız yada sömürülüyorsanız mı deseydim … 
Sevgiler, Hazel


8 yorum :

  1. Deniz anası izi benim de omzumda var :( Allahtan çok minik görünmüyor öyle

    YanıtlaSil
  2. Tam bir kış aşığıyla karşı karşıyayız galiba .)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) öyle gibi oldum ama kışın kartopu vs oynamak bana göre değil soğukta ıslanmayı hiç sevmem :)

      Sil
  3. Ayy deniz anası mı yapışmıştı. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Allah'tan zararsız olanı sadece iz bıraktı bazıları zehirliyor )

      Sil
  4. hihi sen çok böle sevecen iyimser tatlı anlatıyon ya.
    hepsine sırıttım ama deniz anası ha.
    denizde çocuklar kadınlara deniz anası atar yaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaaa aynen ama ben yapıştığını fark etmedim kumsala bi çıktım anaaaa bacağıma bişi dolanmış :)

      Sil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie