1 Şubat 2014 Cumartesi

Ilginç Canlılar Bölüm #1

Merhabalar,
Bu gün internette dolaşırken şaşkınlıkla bakakaldığım birkaç balık gördüm ve hemen sizlerle paylaşmak istedim.
Eşimle ben film izlemekten kendimi alıkoyduğumuz tüm zamanlarda belgesel izliyoruz benim en sevdiklerim deniz altı ve uzayla alakalı olanlarken Ozan’ınkiler daha çok arabalar, motorlar vs vs..

Belgesellerde gerçekten acayip ilginç bir sürü canlı gördüm ama bunu ilk kez görüyorum...

İlk balık Blobfish bizimkiler çirkin balık diye çevirmişler J aman Allah’ım şunun tipine bir bakın yüzü yaşlı teyzeler gibi değil mi J
 Ve evet fotomontaj değil isterseniz Google amcaya yazın bakın J




 Bu balık tüketilmeye uygun değil ama yinede ağlara takıldığı için sergi amacıyla tezgahlarda yerini alıyormuş…


Diğer bir canlı ise bu jöle kıvamında ki şeffaf balık ismi Salpa Maxima Deniz anası gibi bir balık J



Balık alırken falan bazen teyzeler olur ya şey derler “Ayy bundan güzel ızgara olur Memeeeet”  bundan bir cacık olmaz :)töbee  töbee Allah yaratmış yine de bir işlevi vardır muhakkak diyelim …
Neyse yani artık denizden babam çıksa yerim derdim ama bunları gördükten sonra 2. kez düşünmeye karar verdim. 

Bunlar benim dikkatimi çeken 2 tür sadece izlemek isterseniz sizleri 10 ilginç canlıyla baş başa bırakıyorum izlemek için tık tık 
*Bir not videoda en çirkin 10 hayvan seçilmiş ama bence hepsi güzeller özellikle *su semenderi axolotl ayrı bir tatlişko değil mi :)


*Axolotl denilince aklıma Aner’in beslediği sevimli yaratıklar geliyor kendisi Türk ve Hollanda’lı biriyle evlenerek Hollanda’ya taşınmış. Kendi deyimiyle “Bir Türkün Hollanda ile İmtihanı ” anlatan süper ötesi bir bloğu var eğer takip etmiyorsanız haydi oraya ışınlanın

Sizlerin en ilginç bulduğu canlı nedir, yorumlarınızı bekliyorum J
Sevgiler, Hazel
*Görseller googledan alınmıştır.

4 yorum :

  1. Bende görmemiştim daha önce gerçekten çok ilginç bir görüntüsü var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Nette dalga geçmişler bıyık falan yapıp şapka da takmışlar

      Sil
  2. Ayy canim cirkin balik diyince gercekten cirkinmis, kim beslerki demek istiyorum ama simdi gorunuse gore yargilamiim ayip olr :)) bu transparan baliklarin kucuklerinden almak istiyorum esimle :))
    Canim benim ayrica cok onurlandirdin beni anlatmissin nasil mutlu oldum anlatamam :) Cok tesekkur ederim ^^
    Bana gore en ilginc hayvan benim axolotllarim herhalde hehe :)
    Cok opuyorum seni :) Esinede selamlarimi iletiyorum :) (Bizde bol bol belgesel izliyoruz esim hatta bazen sikiliyor o derece)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldin :) Bloğunu acayip seviyorum o yüzden Axolotl lafı geçince dedim Aner'in bloğunu mutlaka söylemeliyim :))
      O kadar çok hayvanla nasıl ilgileniyorsunuz şaşıp kalıyorum birde transparan eklenirse ayakta alkışlarım herhalde :)

      Sil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie