25 Şubat 2014 Salı

Kayınvalidemin Elinden Yemekler #1

Merhabalar,
Yemek yemeği çok severim özellikle değişik lezzetler hele hele uzakdoğu tarifleri ba-yı-lı-rım :) Kendi kültürümüzün özellikle zeytinyağlılarına düşkünüm kereviz ise vazgeçilmezim biliyorum herkesi favorisi değildir ...

Balığın ise her çeşidini yerim ancak şu yazımda bahsettiklerim hariç :) Balıklar arasından en az sevdiğim hamsi yani kızartmasını sevmem ama soğanlı patatesli buğulamasına hayır demem hele ki hamsili pilava laf ettirmem :)



Kereviz neysede hamsili pilavı yapmak kolay değil pilavın tadını tutturmak zor iş ... 
Hamsileri temizleyip tek tek dizmek falan bana göre değil sağolsun kayınvalidem bu konularda acayip marifetli her ikisi de onun elinden çıkma :) 

Karşı apartmanımda oturunca da bir telefon kadar uzağımda oluyor yemeğin en güzeli en zahmetsiz olanı değil mi :)


Sizin en sevdiğiniz ama yapmaya üşendiğiniz olsa da yesek dediğiniz ne var ?

12 yorum :

  1. kerevizi bende cok severim ama annem gibi yapamam; bir de manti yemesi cok guzelde yapmasi buyuk dert neyse ki anneler var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anneler bir başka yapıyorlar gizli tarifleri var söylemedikleri :)) mantııı ooof 2 dakikada yeniyor :))

      Sil
  2. Bende hamsili pilav severim pilavını kayınvaldem çok iyi yapamasada :)) yani aslında beraber yaparsak iyi olur çünkü ben baharatları iç harcını iyi yaparım o pişirirse enfes olur :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oooo iç harcını iyi yaparım diyorsun yani :)))

      Sil
    2. acık dedikodu olcak benim kayınvalidem baharat maharat koymaz o zaman bütün özelliği gider pilavavın canım bende baharat ve içi için gereken herşey olmadı mı o pilavdan pek keyif alamam :))) yoksa pilavı benden iyi tutturur ama tüm olay içine katılanlarda :))

      Sil
    3. hahaaa :)) amaaan ne öyle baharatsız iç pilav mı olur :)

      Sil
  3. kereviz en sevdiğim sebze evet benim de.

    hamsili pilav bi kere yedim süper. bu fotodaki de süper süper gözüküyooo :)

    YanıtlaSil
  4. Hamsili pilav ben de çok severim.Afiyet olsun :) Bu arada bizim rumelide yapılan fırında bir mantı vardır.Onu da çok severim ama işte zahmetlidir yapımı :)

    YanıtlaSil
  5. Hazel'im sen evli misin? Aa valla şaşırdım fotoğrafta o kadar genç - hatta kızmazsan küçük yaşta- diyesim var gözüküyorsun ki, hiç evli olabileceğin aklıma gelmemişti, eh kayınvaliden de şanslıymış güzel gelini kapmış oğlu:))) sana yemekler yaptığına göre sen de şanslısın:) benim yapmaya üşendiğim ama çok sevdiğim yemek zeytinyağlı yaprak sarma, maalesef çok seviyor ama sarmasını beceremiyorum:((( geç de olsa afiyet olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fildişinden kuleyle de bu konuyu konuştuk 19 gün sonra 28 yaşıma giriyorum :)) küçük gösteriyorum haklısınız ^.^

      Sil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie