7 Şubat 2014 Cuma

Sinema Keyfimiz # 8-9

Merhabalar,

Bu hafta bir taşla iki kuş vuralım ve iki filmden birden bahsedelim. Cumartesi günü ne olduysa film izlemedik kıyamet mi kopacak ne J bizde pazar günü iki tane birden izleyerek açığı kapattık.

İlk filmimiz Ender’s Game J Artık Ender’i İngilizce mi okursunuz Türkçe’mi orasını bilemiyorum J

Oyuncular Harrison Ford, (en azından benim Dracula’dan tanıdığım) Nonso Anozie ve çocuk başrol oyuncumuz Asa Butterfield yer alıyor.


enders game cast

Film çocuk filmi tadında her yetişkinin seveceği tarzda bir yapım olduğunu sanmıyorum. Ama içindeki çocuğu öldürmemiş her yetişkinin zevkle izleyeceğini düşünüyorum özellikle çocuklu aileler bu filme gönül rahatlığıyla gidebilirler.


Görsel buradan alınmıştır.

Film konumuz şöyle; Dünya uzaylıların istilasına uğramıştır insanoğlu bu türü başlarından atmak için özel yeteneklere sahip çocukları bir ordu altında toplarlar bizim Ender’de bu çocuklardan biridir.
Bu filmde de klasik olarak ABD’nin yüzellibininci kez Dünya’yı kurtarışınızı izliyoruz ama bu sefer bizi 12-13 yaşında ki bebeler kurtarıyor J

Filmi izledikten sonra biraz düşününce insanoğlunun her şeyi yok edebilme yetkisini nasıl kendinde bulduğunu anlamak istiyorsunuz, yaşadığınız dünya tehlike içinde evet anlıyorum ama bir türü yok etmek bu kadar kolay olabilir mi? 


Bunun ertesinde ise yine uzaylıların olduğu Thor’a geçtik.

thor cast

Thor ne yazık ki kırmızı pelerinli olduğu sürece gözümde Superman’den bir farkı yok. Sarışın olmasaydı daha çok severdim ancak şu bir gerçek şişirme de olsa müthiş bir vücudu var hatta eşimle bir sahnede aynı anda ohaaaaa  dedik J
thor the dark world
Görsel buradan alınmıştır

Eşim seviyor Thor’u açıkçası ben sevmedim film çooook yavaş gelişti ve sonunda bitti, ayyy  ne çektiiim beee  kısacası ben sevmedim ama izlemek isterseniz fragmanıyla sizleri baş başa bırakıyorum J




Sizlere şimdiden iyi seyirler diliyorum, izledikten sonra yorum bırakmayı unutmayın :)



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie