15 Mayıs 2014 Perşembe

CNN Türk'te Şok Edici Açıklamalar


CHP’nin 15 gün önce verdiği Soma soru önergesine neden hayır dediniz sorusuna 15 dakika boyunca saçma sapan şeyler anlatarak cevap veremeyen Manisa AKP “millet”vekili  Selçuk Özdağ kendi anlattıklarına inandı mı acaba ?!


Ayrıca aşağıda yapmış olduğu bir başka vahim açıklama da içler acısı !!!
Bugün Türkiye bir noktaya geldi. Bakın 24 saatlik bir süre içerisinde hemen hemen 365 kişi tahliye edildi. Yaklaşık 274 kişi, bunlar alınmışlar… Ve bunların yaklaşık 157 kişinin kimlik tespiti yapılmış; 101 kişi aileler teslim edilmiş. Bugün bir kısmı defnedilmiş, ebedi dünyaya… Yarın da bir kısmı aynı şekilde yapılacak. Devlet çok hızlı çalışıyor. Kurumlar çok hızlı çalışıyor. Bundan sonra her kurum, her olayda çok hızlı çalışsın temennisinde bulunuyorum (Kaynak).
Allah razı olsun !!!

Az önce, Change.org'da bu kampanyayı imzaladım "#SomaSonOlsun Madenlerde Güvenlik ve Sağlık Sözleşmesi'ni imzalayın @TBMMGenelKurulu". 

Bu bizim için çok önemli. Sen de imzalar mısın? İşte, linki de burada:

7 yorum :

  1. Rezillik diz boyu, evet Türkiye ye öyle bir noktaya geldi ki ANLAYAN İÇİN "KAPKARA!""

    YanıtlaSil
  2. Sırf CHP'den çıktı diye onaylanmaması nasıl acı bir şey, hoş bu acıyı bir tek biz yaşıyoruz onların içi bile sızlamamıştır. Diyecek söz bulamıyorum gerçekten.

    Hazelciğim bazı sağlık sorunlarından ve bugünlerde ülkemizde yaşadığımız sorunlarda hiç blog yazamıyorum ve okuyamıyorum. Bugün senin yazacağını düşünüp girdim ve duygularımın tercümesini gördüm canım.

    Sevgilerle...

    Allah herkese sabır versin ve bize daha fazla acı yaşatmasın...

    YanıtlaSil
  3. Utanma yok ki bunlarda Hazel'ciğim şu yapılan açıklama bunu kanıtlıyor...:(

    YanıtlaSil
  4. Birazcık vicdan ya.. Lütfen birazcık vicdan...

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten inanılır gibi değil ne bir yorum yapabiliyorum ne de başka bir şey..Dilim tutulmuş..Temennimiz daha fazla canımız gitmesin..Allah yardım etsin..

    YanıtlaSil
  6. Bu kadar insan ölmeden önce de keşke devlet birazcık çalışsaymış, bir de pişkin pişkin bunları açıklıyorlar!

    YanıtlaSil
  7. Nasıl bunlar hala insan olduğunu düşünüyorlar bilmiyorum ki :(
    İmza Kampanyasını duyurduğun içinde ayrıca teşekkür ediyorum boncuk gözlüm :*

    YanıtlaSil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie