1 Ekim 2014 Çarşamba

Günlük Hayattan Kesitler #13


Merhabalar J
Tadilat biteli sanırım 3 yada 4 gün oluyor. İnşaat pislikleri atıldı ve çıplak ayakla gezebileceğiniz kadar temizlendi her yer J
Mutfak dolaplarını bayramdan sonraya bıraktık, kayınvalidemlerde kalmaya devam ediyoruz. Evin o şekilde durması beni hiç rahatsız etmiyor J
Son günlerde tadilat harici yazdığım yazılara evin dağınıklığı ve eşyaların kutulanması sebebiyle fotoğraflayamadığım için bir çok yazımı ertelemek durumunda kaldım L
O yüzden telefondan şöyle birkaç foto paylaşmak istedim.
neler yaptım hazioz

 Diyet yapsam mı yapmasam mı o da pek umurumda değil. Haftada bir gün kendime güzel bir yemek izini veriyorum ama çok da kasmıyorum kendimi J
Özellikle ofisteki kızlarla çıktığımız yemeklerde kendimi pek tutamıyorum. Aşağıda ki foto zaten bunu yeterince anlatıyor J
beyti hazioz


Üstüne de yaz kış içtiğim limonlu çay ohh mis J

limonlu çay hazioz

Bu arada rahat durmadım 3. Madame Coco alışverişimi de yaptım L Kendime söz verdim yıl bitene kadar başka bir şey almak yok !!

madame coco hazioz

Gratis’ten birkaç hafta önce de AKAT Kolonya aldım. Şişesi plastik ancak sevdim.

Çok konuştum sanırım :) biz şimdi öğle yemeğine çıkacağız Brandium’a gidip Aida’da pizza yemeğe karar verdik tabii gidince fikrimizi değiştirmezsek J

Tekrar görüşmek üzere biz çok açıktık çıkıyoruuuuuuz J

23 yorum :

  1. Yine iyisin ben olsam buralari bir sure terk ederdim sanirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahah :) ne yapayım moral bozmaya gerek yok :)

      Sil
  2. afiyet olsun canım :)
    madam coco dan lavanta kolonyası ve oda parfümü aldım ben de çok seviyorum oranın kokularını.
    gratise gittiğimde senin aldığın kolonyaya da bakayım nasılmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. akat'ın şeftalili limonlu vs bir sürü daha kokusu vardı ben lavantayı çok severim hemen kaptım :)

      Sil
  3. Afiyet olsun ayrıca gözün aydın şimdiden :)

    YanıtlaSil
  4. Afiyet olsun, tadilat için de geçmiş olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bitmeye 1 adım daha yaklaştım çok mutluyum :)

      Sil
  5. tadilatta sona gelinmiş bittiğinde keyif yapması güzel olacak insallah kolayca yerleşmen dileğiyle ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oturup bir güzel yemeğimi yapacağım günleri iple çekiyorum :)

      Sil
  6. Tadilat bitmiş sayılır, en azından pislik kalkmış gözün aydın:)
    afiyet olsun, güle güle kullan aldıklarını:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sonunda :) bayram dönüşü yine iş var ama olsun keyifle yapıcam :)

      Sil
  7. hımm,şahane
    kolaylıkla bitsin hepsi güzel güzel yaşa
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler :) yeni mutfağımda senin sağlıklı tariflerini mutlaka yapıcam :)

      Sil
  8. Afiyet olsun efendim :D Acıktım sanırım. saatde 11:22 :/ zaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihiii yemek zamanına denk gelmiş iyi olmuş :)

      Sil
  9. afiyet olsun :)))
    banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Kolay gelsin Hazel sonucu merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  11. Sen de benim gibi dağınık sevenlerdensin :)

    YanıtlaSil
  12. Heyooo bloguma bekliyorum seni Mimlendin :))

    buyur buradan :)

    http://pasaklikontesingunlugu.blogspot.com.tr/2014/10/tavsiye-severden-mim.html

    YanıtlaSil
  13. Tadilat zor iş ama bittiğinde de süper oluyor:) Kolay gelsin size:):)

    YanıtlaSil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie