28 Kasım 2014 Cuma

Twigy Terlikler

Geçenlerde öğle yemeği arasında Gratis’e uğradım. Ne zamandır almak istediğim pafuduk terlikeri görünce hemencik aldım. Diğer çeşitleri de çok güzeldi ama hep büyük numaralar kalmıştı.

Bir iki gün önce online alışveriş sitelerinden birinde gördüm Twigy terlikleri ama nasıl olsa bir yerde daha karşıma çıkar dedim almadım. Görürseniz muhakkak alın J Benim bu pufidikler 19 TL’ye satılıyor.  12 TL’lik olanlarda güzeldi bulursam hiç kaçırmıcam J

Alır almaz giydim tabiî ki, yanına bir bardak süt ve bugünlerde okuduğum diğer (Bebeğinizi Beklerken Sizi NelerBekler?) kitabımı da aldım bir güzel keyif yaptım.

twigy terlik hazioz

 Hepinize keyifli ve sıcacık bir hafta sonu dilerim.
Aile blogumu ziyaret etmeyi unutmayın J

cekirdek aile
www.cekirdekaileninmaceralari.blogspot.com.tr


26 yorum :

  1. Bu terlikleri ben de çok seviyorum. Alıp giymeye kıyamayanlar grubundayım ben henüz :) Aile bloguna da bakıyorum tabi ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim eskiden bende bir şeyleri alıp kullanmaya kıyamazdım ama sonra düşündüm ki amaaaaan bozulcağına kullan gitsin dedim artık ne alırsam kullanıyorum sende öyle yap :))
      biliyorum kiiiii :))

      Sil
  2. O senin minnak ayaklarını yirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir minnak ayak daha olucak ablasııııı :)

      Sil
  3. Hazelcim güle güle giy terliklerini ama ben en çok kupanı sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :)
      kupanın birde mint yeşil olanı var geçen yıl arkadaşlarımız yeni yıl hediyesi olarak Mudo'dan almışlardı belki bu sene de vardır :)

      Sil
  4. güle güle giy cicilerini:)
    ah o bebeğinizi beklerken sizi neler bekler kitabı 3,5 yıl ara ile iki kez hatmetmiştim onu anımsadım şimdi:)
    huzurla geçsin günlerin,
    öperim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 kez de okumak ister misin :))
      İnşallah, bakalım şimdilik sıkıntı yok Allah'a şükür :)

      Sil
    2. haha yok almiyim ben artık hazel:)
      Allah isteyenlere versin.
      Güzel geçir günleri, sindire sindire öyle çabucak geçsin diye bakma emi.)

      Sil
  5. valla suan hepsine özendim :) tadını çıkar bu doneminin bol bol mutluluk depola ruhuna :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen dediğin gibi yapmaya çalışıyorum bugünlerde bir daha geri gelmeyecek :)

      Sil
  6. Güle güle kullan Hazel'im, çok şirin....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kedicikli olanlarda vardı ama 43 numara kalmış hep :(

      Sil
  7. güle güle kullan tatlım sıkı giyin dikkat etkendine ben kaptım sanırım şifayı :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok geçmiş olsun, umarım şimdi daha iyisindir...
      ne kadar kalın giyinsen de mikrop işte gelip buluyor seni :)

      Sil
    2. ay evet ya ben okadar sıkı giyindim lahana gibi gezdim kaç gündür :(( bu kezde fazla sıcaktan hasta oldum sanırım iğne falan yedim haftasonu ama hala düzelmiş değilim antibiyotikler bile işlemiyor :((..

      Sil
  8. Çok ciciymiş cnm ben de bakayım biara:))) güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlaka bak :)) çok şekerler daha biiiir sürü model var.

      Sil
  9. Neredeyse pofuduk koleksiyonu yapacağım ben de dayanamıyorum alamıyorum. Seninkiler de çok cici, sıcacık giyersin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama insan dayanamıyor ki daha çok güzeller vardı ama işte numara kalmamış :(

      Sil
  10. Bıcır bıcırlar:) Güle güle kullan... Bayılıyorum bu pudiklere... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :) çok sevimliler hemde sıcacıklar :)

      Sil
  11. aramızda kalsın benim de var :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihiii :) eşime de alacaktım dedim giymez bak keşke alsaymışım :)

      Sil
  12. Çok tatlı ya bayıldım ben de evde mutlaka bu terliklerden giyerim :)
    Blogunuzu bir blog keşif etkinliği sayesinde keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)
    http://makyajtavsiyem.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle hoş geldin :))
      sevilmeyecek gibi değiller :)
      vakit bulduğumda mutlaka uğrayacağım sevgiler :)

      Sil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie