30 Nisan 2015 Perşembe

Günlük Hayattan Kesitler #20 | Ali Mağazası Alışverişim #1

Petek ve çiçek desenli kaban (ekru) hazioz
Geçenlerde bebek beşiği için bizim evin oralarda ki Persan outlete gittik. 

Hemen karşısında Ali mağazası varmış tabiî ki cibinlik için kumaş alır almaz soluğu Ali’de bulduk. 

Eşim ve ben bir giyim mağazasında bu kadar uzun kaldık ve Ozan hiç sesini çıkarmadı o da bu alışverişten oldukça memnun kaldı taki kasada ödeme yapana kadar JJJ

Ali mağazası ihraç fazlası markalı ürünleri çooook uygun fiyatlara satan mağazalar grubu. 

Şimdilik İstanbul ve Eskişehir’de var diye biliyorum başka şehirde de varsa yorum olarak yazabilirler ki herkesin haberi olsun.

İnternet sitesinden ürünlere bakabilirsiniz ancak sitede nedense uyduruk modeller var. Her gün yeni ürün girişi oluyormuş. Bir çok ünlü markanın ürünleri var, Armani, Calvin Klein, Boss, Guess, State of Art aklımda bunlar kaldı.


Petek ve çiçek desenli kaban (ekru) hazioz

Kot pantolonları bir harikaydı şu an doğuma az kaldığı için alamadım ama doğum sonrası formuma kavuşunca direk dalacağım J

Alışverişimden çok memnun kaldım. Özellikle aşağıda giydiğim beyaz monttan! Üstü kendinden petek alt tarafı çiçek desenli. Ekru renkli aldığım en pahalı ürün bu oldu. 79 TL verdim. 

Dediğim gibi sitesinde çok dandik duruyor ama hiiiç de öyle değil ! 

Bu üründe etiket kesildiği için hangi markanın ürünü olduğunu bilmiyorum…

Dudullu Mağaza Adresi:
Bostancıyolu cad. Şehit sok. No: 20 Yukarıdudullu Ümraniye İstanbul 
Tel: 216 590 0445

Çok zamanım olmadığı için daha net fotoğraflayamadım ama en azından fikriniz olur. Aldıklarımı zaman içinde giyeceğim onları da sizinle paylaşırım. 

Petek ve çiçek desenli kaban (ekru)2 hazioz

15 yorum :

  1. Ali mağazasını bir arkadaşım çok övüyor.Ben hiç gitmedim. Nedense outlet mağalarda hiç işe yarar bir ürüne rastlamıyorum :( Var mı Hazel gerçekten güzel şeyler bu mağazada?
    Bu arada beyaz renk çok yakışmış.Güle güle giy :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende genelde hiç bir şey bulamam, dökük dökük şeyler olur pazarda satılsa almazsın ama burası öyle değil gerçekten adam gibi mağaza yakınında varsa bir uğra derim :)

      Sil
  2. Ah ah Eskişehir'deyken ne çok giderdim Ali Mağazalarına benim favori mağazam çok güzel şeyler buluyorum orada:))) Bu arada Ali Mağazaları İzmir'e de açılmış. Oradakiler de uğrayabilirler. Güzel günlerde kullan aldıklarını cnm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa insan şehrini arıyor ne isterse elinin altındadır :( başka şehire alışmak yaşamak çok zor :))
      İzmirdekilere müjde o halde :)

      Sil
  3. Kaban çok güzel görünüyor ve fiyatı bu kadar uygun beklemiyordum :) Ankarada açılmasını 4 gözle bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bezen bu fiyatlar üzerinden de %40 indirim oluyor dediler inşallah Ankara'da da açılır tez zamanda :)

      Sil
  4. güle güle kullan canım çok şık bir kabanmış sana da yakışmış :)) çok soft duruyor üzerinde

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş, güle güle kullan.
    Ali istanbulda yaygındır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bir çok yerde varmış ben daha yeni öğrendim :)

      Sil
  6. Kabana bayildim gule.gule kullan hazelcim!:) Ben bi ali daha biliyorum boyle marka ihrac fazlasi satan o da acibademin yukarisinda turk telekomun oralarda kaliyor bu subesinide senden duymus oldum demek ki bircok yerde var subesi bana en yakin acibademdeki oldugu icin ben gidecegim zaman o subesine gidiyorum ve gercekten cok guzel urunleri var:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok yerde varmış. ama kimisi orijinal ihraç fazlası diyor kimisi yok beeee çakma diyor hangisine inanıcam bilemedim ama aldığım parçalar gerçekten kaliteli kumaştan çakma olduğunu düşünmüyorum :)

      Sil
  7. Ben ilk defa duydum ama çok güzel bir alışveriş olmuş, çok da yakışmış. Keyifle giy güzel anne ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Bayaaaa bir meşhur aslında

      Sil
  8. Hazel' ciğim, güzel bir alışveriş olmuş çok yakışmış Ekru montunu behde çok beğendim, çok yakışmış canım, güzel günlerde giyilsin.

    YanıtlaSil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie