28 Haziran 2015 Pazar

Öksüzler Treni | Christina Baker Kline


İdil’den boş kalan yarım saatlik! zaman aralıklarında su gibi okudum bitirdim Öksüzler Treni’ni. Kitabın hikâyesi, anlatımın akıcı olması da tabiî ki bu kadar hızlı okumamda etkili oldu.

Kitabı lohusayken okumamam iyi olurdu ama artık iş işten geçti. Oldukça duygusal bir kitap. Hikaye gerçek bir yaşamdan alınarak kurgulanmış.
Öksüzler Treni | Christina Baker Kline

Kitapta 2 yaşamı bir arada okuyorsunuz. Birincisi Moly diğeri ise Vivian’ın hayatı. Çocuk esirgeme kurumundan bir ailenin yanında yaşayan Moly, çaldığı bir kitap için kamu cezası yapmaya başlar. Cezası 91 yaşında ki Vivian’ın tavan arasını temizlemektir. Eşyaları temizlerken bir yandan Vivian’ın eski yaşamına dair üzücü hikayeyi öğrenir. Kendi gibi yetim olan Vivian’ın yaşantısı İrlanda’dan Amerika’ya göç eden ailesinin bir yangında ölmesi ve kendini öksüzler treninde bulmasıyla başlar.

Her satırında duygu yüklü bu romanı okurken bir aileye sahip olmanın ne kadar değerli olduğunun farkına varacaksınız.

9 yorum :

  1. Severim bu tarz kitapları, okumaya çalışacağım :)

    YanıtlaSil
  2. Konstantiniyye otelini bitirir bitirmez alıp okuyacağım efendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kons. otelini pek sevmemişler bende almayı düşünüyordum :(

      Sil
  3. valla ben lohusa değilken okumuş oldum ağlamaktan içim cıktı bu sıra zaten fazla duygusalım ama kitap okadar güzeldi ki yarıda da bırakamadım :)

    YanıtlaSil
  4. merhaba canım blogunu yeni keşfediyorum severek takip edicem :) bende bloguma beklerim tatlım :) http://fundanndunyasi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. aa cok ilginc bir hikayeye benziyor.

    YanıtlaSil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie