8 Temmuz 2015 Çarşamba

Son İndirimler

Onca indirim geldi geçti, yok anneler günü yok babalar günü yok bayram yok şu yok bu artık eskisi gibi kozmetik malzemesi almadığımı fark ettim. Elimde olanlar bana yetiyor, şu markanın busu çıkmış şunun osu böyle güzel olayları beni pek etkilemiyor.

Dün masamı toplarken fark ettim bir iki şeye ihtiyacım var. İdil hava alsın diye dışarı çıkarmışken Watsons’a da uğradım. Daha önceden kullandığım Alix Avien’in fond. tekrar aldım bu sefer 401 en açık rengi aldım.
Son İndirimler

1 alana 1 bedava vardı o yüzden birde terracotta allık aldım. Söylememe gerek yoktur ama yinede söyleyeyim Alix Avien hayvan deneyi yapmıyor.

alix avien terracotta

Pigmentasyon harika olsa da acayip yumuşak bir ürün olduğu için fırçaya çok geliyor aman dikkat edin. Bugün makyajımı oturma odası koltuğunda yaptım her yer allık oldu !

2-3 gün Gökçeada’ya kaçacağız İdil için Nivea’nın 50 faktörlü nemlendirici güneş spreyini aldım. Nivea’da hayvan deneyi yapmıyor tabi ki. Ürün açık mavi ama sürünce rengi gidiyor.

İşte böyle aylar sonra yaptığım alışverişim buydu. Bu arada Sephora’da da indiri vardı. Pek bakmaya zamanım olmadı.

Mango, Massimo Dutti, GAP, Twist, Hotiç’te de %50-%70 indirim vardı. Baktık baktım çıktım. Zaten şu ara bedenim değişiyor L

Neyse yazımı daha uzun tutamıyorum, minik İdil ana kucağına her an ağlayacakmış gibi duruyor J o ağlamadan benden şimdilik bu kadar.


Tekrar görüşürüz J

15 yorum :

  1. mango ,H&M ,stradivarius hepsi birden indirime girdi.Nasıl direndin hayret ettim şuan.Ben bakıp çıkmayı beceremiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende şaşıyorum kendime ama içimden gelmiyor yada beğenemiyorum bir türlü :)

      Sil
  2. giyim alma zaten her ay yavas yavas kilon gidecek.Ama İdil icin sonraki yazı hesaplayarak indirimde kıyafet stogu yapabilirsin en buyuk taktiğimdir o illa tutuyor bedenleri ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. giyim almıyorum ama şu an öyle bir ara bedende kaldımki evdeki hiç bir şey olmuyor ancak elbise giyiyorum en kolay ve rahatı o oldu. dediğinde çok haklısın aklıma gelmedi valla indirim varken İdil'e alsam iyi olur :)

      Sil
  3. şimdiden iyi tatiller dinlenmeler ozaman :)

    YanıtlaSil
  4. Ohh ne güzel şimdiden iyi tatiller :)
    Emzirdikçe gider kilolar , aman boşver yüzünün güzelliği yeter taş gibisin maşallah :)
    Alıx Avıen göz kalemini kullanıyorum ki gözüm çok allerjıktit herşeyi kullanamıyorum . Akmıyor bile allerjıde yapmıyor . Bu paylaşımından sonra ilk işim allığını denemek olacak :) ahh şu kadınlarrr :))

    YanıtlaSil
  5. Konudan tamamen bağımsız bir şey soracağım:)

    Ana kucağı almak da bir dert:-/ Siz nasıl bir şey aldınız?
    Otomatik olarak sallanıyor mu?
    (başlıktan bağımsız, serbest atış yorum yazanlardan hiç hazzetmem aslında ama yazının içinde "ana kucağı" anahtar kelimesi geçtiği için masumum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sor tabi ;)
      ana kucakları çeşit çeşit manuel olanı da var e-bebekte 79 tl, ama biz otomatik tercih ettik ki onunda çok çeşidi var. bizimki 5-6 hız ayarlı 3-4 tane de müzikli ve sadece ön arka olarak sallanıyor. biz 239 tl ye aldık. birde yatay sallananlar var ama çok daha pahalı 500-600 tl.
      birde bizimki 9 kg ya kadar. bebekler hemen alışamıyorlar yada hiç alışamayanlar da oluyormuş o yüzden çok pahalı almak istemedik.

      Sil
    2. Bebek rahat mı peki Hazel içinde?
      Bir kaç dakika da olsa bir tatlı huzur bulma şansın oluyor mu? :))

      Sil
    3. şimdilerde daha rahat ediyor biraz büyüdüğü için iyice oturabiliyor, bazen 2 saat uyuduğu oluyor içinde

      Sil
  6. Markası ve modelini de söyleyebilir misin, ben de bir araştırayım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sunny Baby TY-001 Flora Otomatik Salıncak

      Sil
  7. Sagolasin;) Besik, ana kucagi, bebek arabasi ve araba koltugu basli basina bir tez konusu gibi:))

    YanıtlaSil
  8. Çok güzeller güle güle kullan hazelcim..
    sevgiler

    YanıtlaSil

Düşüncelerinize önem veriyor ve merak ediyorum.
Fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin.
(Lütfen blog linkinizi yazıp gitmeyin)

Red Bow Tie